ELY-keskukselta myöntävä päätös- Mökkiprojekti edistyy vauhdilla

15.6.2020

ELY-keskukselta hartaasti odotettu myöntävä päätös Okslammin mökin kunnostushankkeelle on vihdoin varmistunut, ja siivittänyt työt toden teolla vauhtiin. Mökillä on talkoiltu vasta muutamana viikonloppuna, mutta siinäkin ajassa on jo ehtinyt tapahtua vaikka mitä: mökkirakennusta on purettu ja kunnostettu sisältä, ulkopuoli on saanut uuden maalipinnan, rantaa on ruopattu, puita kaadettu ja pilkottu, ja onpa uuden saunarakennuksen pystytyskin jo hyvällä mallilla!

Mökki rantoineen tulee toimimaan kaikkien pinsiöläisten ja metsäkulmalaisten sekä Pinsiö-seuran jäsenten yhteisenä ajanviettopaikkana ja sinne ovat kaikki tervetulleita grillaamaan, saunomaan, uimaan sekä kokoontumaan erilaisiin mukaviin yhteisiin tapahtumiin.

Vaikka hankerahaa ELYltä saadaankin, kattaa se vain puolet projektin kustannuksista. Omarahoitusosuus tullaan hoitamaan talkootyöllä sekä seuran jäsenmaksuilla, joten molemmat ovat merkittävässä roolissa hankkeen onnistumisen kannalta. Talkoolaisia mahtuu aina lisää porukkaan ja jokaiselle löytyy taatusti omiin kykyihin ja taitoihin sopiva homma. Tervetuloa siis mukaan reippaaseen ja iloiseen joukkoon tekemään yhdessä hyvää!

J.L.