Kyläkirjeessä paljon ajankohtaisia asioita

8.5.2022

Kyläkirje jaetaan postilaatikoihin alkuviikon aikana. Lisäksi se (ja aikaisemmat kyläkirjeet) on luettavissa seuran uudistuneilta kotisivuilta pinsioseura.fi

Kirjeessä kerrotaan mm. Lavajärven perheleiristä, villiyrttikurssista, kesäkahvilasta, Kukkiva Pinsiö-hankkeesta ja muista kesän tulevista tapahtumista. Kausi käynnistyykin jo ensi lauantaina 14.5. Oks-mökin talkoilla ja romurallilla, joten nyt on oiva hetki siivota pihasta ja nurkista turhat romut pois. Muista ilmoittaa Vuorisen Maijalle 050 305 7756 txt tai wa-viestillä 12.5. mennessä romujen tarkka sijainti niin romurallille tiedetään suunnitella reitti.

Mökin talkoisiin toivotaan kaikkia mukaan, hommia kyllä löytyy jokaisen taidoille ja voimille sopivia. Talkoolaisten omaan wa-ryhmään voi halutessaan liittyä Vuorisen Maijan kautta.

Viestinnän parantamiseksi on luotu myös kaksi uutta wa-ryhmää, Pinsiön tiedotus ajankohtaisten asioiden tiedottamiseen ja Pinsiön pölinä vapaaseen keskusteluun. Näihin ryhmiin voi liittyä Jonna Lahden kautta 040 8281675

Toivottavasti nähdään, ja käykäähän ihmeessä tutustumassa uusiin upeisiin kotisivuihin!

J.L.