Pinsiö-Seuran ryn kuulumisia

26.1.2021

Seuran syyskokouksessa joulukuussa valittu uusi hallitus kokoontui Kivisavussa 24.1.2021 järjestäytymiskokoukseen. Seuran puheenjohtajana jatkaa Tiina Kauppi ja varapuheenjohtajaksi sekä samalla rahastonhoitajaksi valittiin Maija Vuorinen. Lisäksi sihteeriksi kutsuttiin hallituksen ulkopuolelta Anne Mastomäki. Hallituksen uusia varsinaisia jäseniä ovat Mika Kannonlahti, Tero Hakalahti ja Anssi Rajakallio, vanhoina jäseninä jatkavat Jonna Lahti, Riia Selin ja Risto Selin. Varajäseniä ovat Hannu Pihlajamäki, Tatjaana Lehtinen sekä Veli-Matti Alanen.

Koronapandemian kokoontumisrajoitusten takia seuran mahdollisuudet järjestää minkäänlaisia tapahtumia on tällä hetkellä jäissä. Mikäli rajoituksia höllennetään lähiaikoina, niin pyrimme järjestämään edes jonkinlaisen talviriehan. Oks-mökin kunnostusta jatketaan keleistä riippuen pitkin kevättä. Nyt toivotaan pakkasia, että rannan sorastus voitaisiin tehdä koneella eikä kottikärryhommina. Kevään aikana koitetaan parantaa myös seuran viestintää niin, että se tavoittaisi tavalla tai toisella kaikki kyläläiset ja muut sidosryhmät.