Elämän virtojen vieriessä

14.5.2015

Elämän virtojen vieriessä – Hillevi Antilan runoteoksen julkaisutilaisuus oli 7.5.15 Pinsiön maamieseurantalolla. Aiemmasta runoteoksesta ”Kuu joen yllä” on aikaa vierähtänyt 11 vuotta. Tuona aikana Hillevin uudet runot ovat syntyneet Pinsiössä ja Nokialla asumisen ajoilta. Pinsiö-seura ry kulttuuriyhdistyksenä kustansi runoteoksen painatuksen ja myi teosta jo tilaisuudessa. Teosta saa ostaa Pinsiön Kyläkaupasta ja johtokunnan jäseniltä Eija Kantaselta 050-3436108 ja Sirpa Lehtiseltä 040-8332700.

Runokirjaan

Runokirjaan saivat omistuskirjoituksen Elina ja Markus Alanen.

Tilaisuudessa oli kolme runon lausujaa, tässä kuvassa nuorimmaisena Vilpo Leinonen

Juhani Kivisalo esitti mm. runon "Isän tyttö", joka on kuvaus pinsiöläisen tytön temperamentista.

Juhani Kivisalo esitti mm. runon ”Isän tyttö”, joka on kuvaus pinsiöläisen tytön temperamentista.

Veli-Matti Alanen piti juhlapuheen ja yllätyksenä yleisölle  myös runoja ulkomuistista lasketteli.

Veli-Matti Alanen piti juhlapuheen ja yllätyksenä yleisölle myös runoja ulkomuistista lasketteli.

Kiitos Hilleville kahvitarjoiluista.