Nuori, hae kesätöihin nyt!

17.4.2022

Pinsiöläisillä nuorilla on tänäkin kesänä mainio tilaisuus tienata rahaa mukavien tehtävien parissa. Pinsiö-seura ja Pinsiön maa- ja kotitalousseura ovat molemmat saaneet OP:n kesätyötuen joilla kumpikin yhdistys palkkaa yhden 15-17 vuotiaan nuoren 400 €/nuori. Näiden hakuaika päättyy jo 18.4. mutta vielä ehdit mukaan kun pidät kiirettä! Lisäksi Pinsiö-seura palkkaa kolme 16-25 vuotiasta nuorta, palkka tästä työstä 800 € sisältäen 80 työtuntia, hakuaikaa 1.5. asti.

Tarjolla erilaisia kesäapulaisen töitä kuten esim. kesäkioskin pitämistä, Shuttle-vaunun korjausta ym. apulaisen tehtäviä joustavalla aikataululla kesän aikana.

Lähetä pikimmiten vapaamuotoinen hakemuksesi vuorima@gmail tai soita 050 3057756 Maija Vuorinen.

J.L.