Valoa, Iloa ja Rockenrollia 9.10.!

19.9.2021

9.10. jysähtää kun seuraintalon lavalle nousee Poikkeusajan Raakku Rock Specialin yllätysbändi! Meno on taattu ja tanner tömisee klo 18 alkaen! Toinen pinsiöläisille eksoottinen kokemus saadaan kun pihaan rantautuu Alisen pizzerian grillivaunu! Edelliskerrasta poiketen ruokailu tai muukaan tarjoilu ei sisälly kattaukseen, vaan nälkäiset juhlijat voivat ostaa snägäriltä vaikkapa makkaraperunat. (Grilli on vapaasti kaikkien käytettävissä eli voit poiketa siihen ruokailemaan vaikket jostain syystä itse bileisiin osallistuisikaan)

Osallistumismaksu 20 € maksetaan ovella ja illan tuotto käytetään lyhentämättömänä Oks-mökin kunnostamiseen. Mikäli haluat varmistaa oman sisäänpääsysi voit varata sen etukäteen Mastomäen Annelta numerosta 050 3214047 (txt tai wa). Illan pääkoordinaattori Risto ”Mr Raakku” Selinille voit vielä ilmoittautua tekijäporukkaan jos tunnet halua olla mukana järjestelyissä, numero 040 8476002.

Tule siis paikalle 9.10. klo 18 maamiesseuraintalolle osoitteeseen Pinsiöntie 1358 karistelemaan koronapölyt punteista! ROK ROK T: Pinsiö-seura

J.L.