Pinsiö-Seuran Okslammin mökin remontti ja talkoot alkavat – tervetuloa mukaan!

23.5.2020

Pinsiö-Seura on hankkinut kyläläisten iloksi mökin Okslammin rannalta (Pinsiöntie 1130). Nyt mökin, pihan ja rannan remontoitiin sekä uuden saunan rakentamiseen (vanha sauna on käyttökiellossa) on saatu luvat ja osa-rahoitus hankintoihin on tulossa ELY-keskukselta. Kaikki tarvittava työ tehdään talkoilla, tervetuloa mukaan!

Talkoot: voit ilmoittautua talkoolaisten WhatsApp-ryhmään laittamalla viestin Maija Vuoriselle (p. 050 3057756), tai soittaa, jos sinulla ei ole WhatsAppia. Talkoilua on kaiken kuntoisille ja taitoisille, mukaan voi tulla vaikka vaan muutamaksi tunniksi kun kutsu ryhmästä kuuluu ja kun aikaa on. Ryhmän kautta myös kysellään tarveaineita remonttiin ja rakentamiseen koska tiedossa on, että monen nurkista löytyy käyttökelpoista mutta itselle tarpeetonta tavaraa. Talkoita tehdään iloisella mielellä ja hyvällä yhteishengellä – samalla toisiimme tutustuen – turvavälit muistaen.

HUOM! Ensimmäiset talkoot ovat jo sunnuntaina 24. toukokuuta klo 10.00 alkaen.

Jäsenmaksu: Jäsenmaksuja käytämme Okslammin mökin remonttiin ja käyttökuluihin sekä järjestämiimme tapahtumiin, joita taas koronan hiivuttua on tiedossa entiseen tahtiin kaikille kyläläisille. Jos et vielä ole jäsenmaksua maksanut ja haluat sen tehdä, niin Pinsiö-Seuran tili on

FI12 5293 0940 0397 17 ja jäsenmaksu 10 euroa/henki tai 30euroa/perhe, laita viitteeseen nimesi/nimenne.

Metalliromukeräys: Artsi Lehtinen kerää Okslammin saunan rakentamisen tueksi metalliromua kylältä seuraavan parin viikon aikana. Voit kerätä kasan, kuvata sen ja ilmoittaa Vuorisen Maijalle ao. tiedot ja osoitteen viestillä (050 3057756), niin noutajat saapuvat sopivan välineistön kanssa korjaamaan pois.

tk